luni, 24 septembrie 2012

Painea Grau Intreg de la Vel Pitar

De ceva vreme incoace este din ce in ce mai greu sa gasesc o paine care sa contina ingrediente pretabile unei paini normale. Dar iata ca se poate. Am gasit Painea din grau intreg de la Vel Pitar. Si pentru cei mai lenesi este si feliata. Nu stiu daca m-am obisnuit eu cu gustul sau chiar are gust bun dar pot sa declar ca mie imi place. Ambalata binisor, nu este "manuita" de toata lumea pe unde ajunge si odata desfacuta tine undeva la 3-4 zile fara sa se intareasca sau se prinda alte mirosuri. Insa vine si partea mai putin placuta: pretul. Nu este tocmai unul accesibil tuturor daca este sa comparam cu pretul de 1 RON  al majoritatea painilor din piata, mai ales intr-o familie unde se consuma multa paine. Pe de alta parte are si 500 grame fata de 300 grame plus aer al concurentei. Eu o cumpar mai mult din supermarketuri si hipermarketuri si la aceasta data este aproximativ 3.3 RON. Insa avand in vedere faptul ca nu sunt un mare consumator de paine raportul calitate pret este rezonabil pentru mine. Am vazut ca la aceast produs exista si varianta toast insa pretul mi se pare unul exagerat, si anume aproximativ 7 RON in supermarket.


Ingrediente: faina integrala de grau, apa, drojdie, sare iodata, faina de soia, faina de grau fermentata.
Concluzia: Recomandat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu